måndag 16 juni 2008

Førde!

Nu e vi alltså i Førde.. En ganska liten men ändå mysig "by".. Idag ska jag för första gången stå själv och sälja. Får se hur det går! :O Sen fick vi också veta att något som kallas sommarlotteriet också har startat inom F2F.. För t.ex. 15 salg/dag får man 1 lott, för 20 salg, 2 lotter o.s.v.. Sen i slutet på sommaren dras det lott och det e jättefina huvudpriser..! Första pris en weekend till Barcelona, 2:a pris till London och 3:e pris en Macbook Air o.s.v... Och redan idag ska jag försöka sälja som bara den, för denna vecka ges massa Apple/Mac/Ipod prylar till den som har flest salg! Så jag ska försöka sälja kjempemycket nu när jag står allene nu idag..! Så vi får se hur det går! :)

Nu måste jag gå! Dags för morgonmöte :)

Ha en fin dag!




Inga kommentarer: