tisdag 2 mars 2010

Tisdagsunderhållning

Loggade in på berusad.org och började för rolighets skull läsa Let's talk about sex-frågespalten. Så här i efterhand kan man ju inte säga att man var speciellt olycklig (fast det ju då kändes som världens undergång) om det var frågor som dessa man grubblade på för några år sedan...

"Gillar han mej?
jag frågade nyss på en pojke chans. jag trodde att han gillade mig eftersom han flirtade och när jag lite tittade på honom började han titta in i mina ögon och då börjar jag smila och då gör han också de! men han svarade att han tycker det är bäst för oss att vara kompisar istället. men nu flirtar han mig med 3 ggr mera! Ska jag på nytt fråga chans eller låta honom vara? Jag gillar verkligen honom!"

Jaa... Man kan ju iallafall konstatera att man aldrig förstått sig på män.

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

hahahaha :'D alltså faktiskt. skitkul o läsa. och vadå att berusad.org har tagits över av 10 till 15-åringar.... ;)