tisdag 2 mars 2010

Me n' my sis





Hemma i lägenheten i Vasa med min lillasyster efter en lång dag på stan. Vi har shoppat smink, bikinis och Julienne slog till och köpte en snowboard. Själv valde jag ut en gitarr jag ska köpa på fredag, tjoho vad skoj! Dessutom laddade jag upp med x antal olika mediciner mot min förkylning så att den ska försvinna tills imorgon då det är Rock the disco på Sky och det tänker jag minsann inte missa!

Nu är det som vanligt fullt upp med att hinna träffa alla kompisar medan jag är hemma så jag sitter som bäst och planerar veckan. Lite jobbigt är det nog att hela tiden vara tvungen att pendla mellan Vasa-Närpes, till på köpet i det här jäkla vädret. Usch, vill ha bar asfalt och vår NU! Har en känsla av att den här veckan kommer att springa förbi hur som snabbt som helst, det är ju redan tisdag... Hoppas ni alla har en skön dag iallafall!

Inga kommentarer: