söndag 28 februari 2010

Barnsligt Busig

Låt mig presentera - min nya vårfrisyr!



Jag var trött på min gamla raka o-uppklippta frisyr så jag gav fria händer (nästan) åt min superfrissa till mamma som gjorde en busig & fräsch vårfrisyr åt mig! Jag är som vanligt jättenöjd och känner mig lite extra barnsligt söt i min nya frisyr!

Today's been a good day. Jag ringde och väckte Tom och före jag träffade honom hann jag träffa Henrik över en kopp kaffe och vi diskuterade hälsa, träning & kost! Väldigt givande och H som är väldigt kunnig och insatt i ämnet så gav mig många bra tips och råd. Så nu ska jag börja (eller jag gör ju redan det sedan en vecka tillbaks faktiskt!) skriva matdagbok (skriva vilken tid och vad jag äter) och sen skicka det till honom för att få feedback. Han ska typ bli min "personal trainer"! Yeah, watch out beach '10, I'm ready for a fight! ;)


Dagens sköna söndagssoundtrack:

Inga kommentarer: