fredag 19 februari 2010

Nu gör jag det.

Jag trycker på "Nytt inlägg" och bestämmer mig för att börja blogga igen. Nu finns det ingen återvändo. Det har gått exakt 57 dagar sen jag slutade skriva helt plötsligt av ingen anledning. Jag som t.o.m. började få relativt många "stammisar" som säkert undrat om jag har gått upp i rök eller vad som hände. Jag ber om ursäkt mina kära läsare. Kände bara att det hände så mycket i mitt liv just då och ibland måste man bara lägga mer tid på att leva sitt liv än att skriva om det. Men nu har jag gått hela den här veckan och funderat fram och tillbaka om jag ska börja skriva igen och nu gör jag det.

Stor kram och välkommen tillbaks alla gamla och nya läsare!


'

2 kommentarer:

Lina Teir sa...

Nå äntligen! Vad då "leva sitt liv"? Man har inget liv om man inte bloggar om det, faktiskt. :D

Iréne sa...

Yay, du e tibaks! :) I've missed you! Både i bloggvärlden och i rektiga livet :)