söndag 28 februari 2010

Snörvel, suck & snyft.

Har såklart gått och dragit på mig världens förkylning såhär passligt till sportlovet. Någonting säger mig att det delvis kan bero på att jag sprang utan jacka mellan Fontana & Sky i fredags... Suck, dumt huvud och kroppen får lida. Nu ligger jag i sängen och snyter mig var tionde minut, försöker få luft och dricker litervis med panadol hot. Orkar inte vara sjuk nu när jag är hemma och ska umgås med alla vänner! Skulle inte riktigt ha tid med det.

Helgen har spenderats i Vasa, i fredags var jag ut och härjade med Elisa & Annica och igår var jag ute med Cessi & Jennifer. Ganska lugn helg, inte fullproppat med folk någon av dagarna och det dracks med måtta så idag mår jag finemang och vaknade det tidigaste jag gjort någon söndag på lääänge. Dagen ska spenderas med en av dom få män som får mig att fortfarande ha hopp om att det faktiskt finns några enstaka smarta män kvar där ute - fast det ser jävligt mörkt ut ibland. Hehe.
Så nu ska jag ringa och väcka Tom, sen ska vi laga mat och högst troligen diskutera livets stora frågor som vanligt. :) Jag har förresten fått en ny frisyr igår! Ni får se bilder senare idag eller imorgon...

Klart slut, varulvstjut!

Inga kommentarer: