tisdag 23 februari 2010

Min önskelista just nu

1. Monday Bar-kryssning (om någon är känner sig spontan och intresserad av att hänga på: Tell me!)
2. The Yachtweek (att segla runt i den kroatiska övärlden en vecka i augusti låter väl inte helt fel? Meddela mig även på denna punkt om någon känner för att följa med på sommarens drömresa!)
3. Vårens solsemester! (Äntligen något jag kan kryssa av, yes! Can't wait!)

Jaa, vad kan man göra åt att man är en person som alltid tycker om att vara i farten och där det händer... Kanske man borde gå till en hypnotisör som ändrar en till att få endorfinkickar av att ta en skogspromenad eller dricka en kopp te istället.

Men...

Jag vill, jag vill, JAG VIIIILL! Nu ska jag testa metoden att intala mig 10000 gånger att det kommer att hända så borde mina önskningar gå i uppfyllelse till slut. Inte för att jag ens sett skymten av prins Carl Philip sen jag flyttade hit så jag vet inte om metoden funkar riktigt.

Inga kommentarer: