onsdag 12 augusti 2009

En personlig drömtydare skulle vara nåt!

I natt drömde jag att jag var med i ett krig och gömde mig för soldaterna. Det var verkligen obehagligt och jag var jätterädd. För ca. två veckor sedan drömde jag också om ett krig. Usch. Dock är det ganska bra att man ibland drömmer sådana saker som man annars inte är med om, då får man ju en liten inblick och känsla hur det kan vara för dom som har varit med i t.ex. ett krig någongång. Iallafall är det så för mig som drömmer otroligt verkliga drömmar.
Kollade upp i ett drömlexikon och tydligen betyder det "Osämja, att inte komma överens" om man drömmer om krig. Men jag kan inte komma på en enda jag skulle ha "osämja" med just nu! Hm. Men något måste det ju betyda eftersom jag har drömt samma sak inom bara några veckor och dessutom haft starka minnen av drömmen. Och by the way så tror jag stenhårt på att drömmar oftast betyder/symboliserar nåt eller att det är något i ens undermedvetna som "talar". Just därför ska jag ha en egen personlig drömtydare då jag blir rik! (jag kan tro att drömtydare är ganska dyra, om det ens finns några...)

Inga kommentarer: