onsdag 5 augusti 2009

I'm green but I'm wise

De senaste två kvällarna har varit obeskrivligt sköna. Som tagna ur en film med den vackra finska naturen i bakgrunden. Igår satt jag och Elisa på en brygga i månskenet till långt in på småtimmarna och pratade om allt mellan himmel och jord. Idag var jag först på jobb, sen hann jag sola en stund och på kvällen drog jag, Elisa & Cessi en repris av gårdagen och hängde först en stund vid bryggorna i gästhamnen i Kaskö och efteråt fortsatte jag och E vår pratkväll på Teboils terass (mysigt, javisst! Haha...). Skööööön fiilis. Det är kvällar som de här som är värda att ta vara på och minnas!
Träffade Mistu på Teboil (ännu mera haha att han var där av alla människor). Pratade om massa saker angående Sthlm vilket fick mig att bli nervös på riktigt inför flytten. Fatta att det bara är några få veckor kvar tills jag flyttar! Jag fattar det inte. Sjukt spännande!!!
Nu ska jag lägga mig, klockan är onödigt mycket och jag har jobb imorgon. I natt tänker jag  iallafall somna in till den här sköna (tydligen mycket som är skönt i det här blogginlägget...) låten:

Inga kommentarer: