fredag 12 juni 2009

All that I need is this moment


Sååå skön låt...

Ikväll blir det att chilla (får se om man kan hålla sig till att bara chilla men vi ger det ett försök...) på Fontana Terazza åt förhoppningsvis få höra superbra housemusik (men jag vet att det är min och Meris favorit-DJ Junnu, som även gav oss VIP-kort till Fontana, som ska vara DJ där ikväll så det blir garanterat bra musik!) och förhoppningsvis ha varmt väder! Och imorgon får jag se om det blir Provinssi eller ej. Har aldrig ens varit på en riktig festival (förutom Rockperry, men det räknas inte), men jag vet inte heller om jag tror jag är någon riktig festivalmänniska. Nåja, vi får se.

Ha en skön fredag everyone, det tänker jag ha iallafall! :)

1 kommentar:

meri sa...

åååh ja har ännu int vari på en sånde sommarfredag vi fontana :D måst far nån helj ;)