torsdag 18 juni 2009

Man on the moon...



... eller haha, kanske inte riktigt. Det är faktiskt bara jag i min übersnygga målardräkt! Haha, va fult alltså! Den bilden bjuder jag på... Sådär har jag alltså sett ut när jag har målat staketet på vår gård idag. Alla som har kört förbi har väl nog fått fundera vad det har varit för konstig blandning mellan astronaut/laboratorie-professor/alien som har flummat runt på vår gård! Hahaha! Jaa, herregud säger jag bara...
Igår kväll knäppte jag några bilder på den vackra morgonrodnaden (kanske det inte heter så när det är kväll? Kvällsrodnad kanske...) som ni får se här:








En av de vackraste saker på denna jord som jag alltid blir fascinerad av är himlen. Antingen när den är full med lysande stjärnor eller bjuder på hundra nyanser av olika fina färger.
Så himla vackert.


Inga kommentarer: