lördag 27 juni 2009

Underbara Stockholm!

Hur kan man glömma bort så lätt och snabbt hur underbar denna stad är egentligen?! Obeskrivligt underbar alltså. Har seriösa funderingar på att flytta hit till hösten alltså. Att det brukar talas om att svenskarna är falska eller inte skiter jag fullständigt i, svenskarna är bara för härliga enligt mig. Öppna, glada och positiva! Kan man vilja ha något annat eller?

Nåja, hursomhelst har jag och mamma haft det riktigt skönt här i Sthlm. Sett x antal 10-poängare (åååh, hur kan man vara så snygg i detta land alltså?!) , blivit inspirerad i kläd/stilväg av x antal människor (hur lyckas svenskarna alltid se så naturligt vackra ut?) och druckit x antal rosévinglas (oj, så gott...). Nu ska vi gå ut och kolla in någon 30+ bar som mamma anser vara bra... Vi får väl se vad min åsikt om den blir men... Om jag överhuvudtaget kommer in, haha! 


Inga kommentarer: