måndag 8 juni 2009

Magaluf in my heart 4-ever!!!

Haha, hur kunde jag ens tro en enda sekund att jag skulle ha tid att uppdatera bloggen under världens bästa semester?! Jag var inte ens in på facebook en enda gång och ordet "dator" tänkte man inte ens!

Jag är alltså hemkommen från världens roligaste och bästa ställe ever, MAGALUF! Magaluf, stället du bara har hört namnet på någongång i någon sång men aldrig riktigt vetat vad det varit, och jag förstår om folk håller det lite hemligt, för de vill ju ha bästa stället för sig själva!!! Helt sjukt nattliv där och jag och Cecilia har fått så många nya bekantskaper så man kan inte fatta! Träffade t.o.m. en tjej från Sverige som hade sin kusin i lilla Närpes! Haha, världen e allt bra liten ibland!

Vi blev också jättebra kompisar med tre killar från Jönköping som bodde på hotellet, så vi var ut och åt tillsammans med dom flera gånger och hade skitkul med dem! Jätteroliga typer! Kul att vara ett litet större gäng iallafall! :) I samma veva blev vi bra bekanta med deras balkonggrannar Yvonne & Fredrik som var syskon runt 40 år, men de var hur coola som helst! :D

Dessutom känner vi typ alla (då menar jag ALLA) skandinaver som jobbade på alla barer, nattklubbar, restauranger o.s.v. Det var sjukt hur vänliga och öppna alla som jobbade var där, vi fick kontakt direkt med dem och hann bli hur bra kompisar som helst med dem under resan! 

Sen fanns det huuuuur många snyggingar (då talar jag 10+:are, inte 9:or...)  som helst där så man har ännu nackspärr av vad huvudet har vridits runt för att hinna se alla hetingar som passerat en! Fattar inte varifrån alla kom! Helt galet alltså...

Alltså. En vanlig dag såg ut ungefär såhär; Runt 12 tvingar man sig själv att stiga upp och masa sig ner till poolen, stekte (sol och 30 grader varenda dag!) och spelade iq-befriade bollspel tills klockan blev mot sju-tiden. Gick upp på rummet, tog en verkligt nödvändig powernap på typ en timme, fixade och gjorde oss i ordning, gick ut och åt om vi hade tid, festade till 6-7-8 tiden på morgonen och sen samma rutin igen kl. 12! Har väl sovit som ca. 3,5 h/natt skulle jag tro... Men vi är ju unga så vad skulle vi inte klara av det! ;) Men det var verkligen sjukt att man inte ens hade tid att sova, äta eller shoppa, vi var inte ens in i en enda klädbutik! Sjukt, haha... Äh, det fanns ju så många andra roligare saker att göra! 

Summering: Om du är ute efter grymt party, trevliga och roliga (och sjukt snygga) människor och sol, åk då till Magaluf! Har aldrig varit med om bättre feelis någonstans förut!


Här får ni några smakprov från resan!







Inga kommentarer: