fredag 29 maj 2009

Höjden av tankspriddhet...

...är när du har packat allt klart och sen måste leta genom hela resväskan efter kameran i ca. 20 minuter, för att sen upptäcka att du har satt den längst ner i väskan med schampo och balsam.

Nu är allt packat och klart iallafall och kameran i högsta hugg! ;) Denna gång blev jag färdig med packandet en hel timme före vi skulle åka! Dessutom vägde min väska bara 23 kg denna gång.
För dem som inte vet så brukar jag packa klart det sista 30 minuter efter deadlinen på att starta hemifrån och väskan brukar väga runt 30 kg. Så jag har gjort stora framsteg till den här resan! ;) (Men inte undra på att man blev färdig med tanke på att jag steg upp kl. åtta i morse, det vill säga jag har haft sju timmar på mig att göra allt klart, och haha det är knappt så man hinner iallafall!)

Nepp, nu kommer Cessi vilken minut som helst!
Eventuellt hinner jag skriva i bloggen någon dag om vi har vägarna förbi något internetkafé!

Ha det bra så ses vi nästa fredag! ;)

MAGALUF HERE WE COME!!!

Adios amigos!

Inga kommentarer: