lördag 2 maj 2009

Som jag hade dig förut.

Kan absolut inte sova just nu. Sitter och tänker (som vanligt! Måste sluta tänka, grubbla, fundera, älta och analysera massa onödiga saker före mitt huvud spränger. Seriöst.), lyssnar på fin och lugn musik och ser när himlen färgas ljusrosa. Fint. Kom hem för en stund sen, har varit på både Fontana & Ollie's ikväll, men det var var sådär halvslött på båda krogarna men hade helt kul iallafall..! 

Alltså Meri älskling, varför lägger du ut en sån fin låt i din blogg just nu när jag e på funderar-humör, måste bara få lägga in den hit för alla som inte läser din blogg så de också får höra denna sjukt vackra låt med Lars Winnerbäck och Melissa Horn. Buhuu, tror jag måste snyfta en liten stund till åt låten för att sen försöka tvinga mig att sova. Men solen håller ju på att gå upp nu så det kan bli svårt. But I'll give it a try! 
Hoppas ni haft en kul kväll, puss och god natt/morgon.





Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här
Nu kan det vara försent, att säga som det är

Vi testar nya vägar, som aldrig tycks ta slut
Vi har försökt att fånga den andra, men aldrig nått ut
Jag vill ha en sista chans, så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut
Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
Men när jag har dig nära, vill du därifrån
Jag vet att du har tänkt, men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra, men det är inte så lätt
Jag har försökt att tänka bort dig, på alla sätt
Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut
Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

1 kommentar:

M sa...

Jag vet att de e ganska jobbigt att va i sånde "tänker på allt" stämning...hmm tror ja e i nå sånt jag nu å pånytt...gaaah... nåja det som jag vila säg va att VA DU E SÖT :D å jo hande låten e jättebra :) ...kanske man måst bara få fundera å grubbla fast e int allti slutar i det bästa men... man kan ju int bara släng bort hjärnan ur huvudet heller...eeehh okej jag ska slut skriv ja nu... ;) lite blåst ännu idag verkar e som :b Haha men du fattar nog säkert va ja försöker kom fram till... :D