fredag 22 maj 2009

Jag vill ha en egen måne.

Dagens första konstaterande; min dygnsrytm är helt åt skogen.
Dagens andra; jag kommer att ha en filosofisk och melankolisk dag idag.

Egentligen tycker jag inte om dagar då jag går runt och flummar i mina egen värld, eftersom jag ofta förstorar upp allt (tänk er lika dramatiskt som en film) . T.ex. idag bara för att jag inledde dagen med att ligga i sängen en halvtimme och lyssna på en deppig låt på repeat (inte bästa sättet att starta dagen på, jag vet) så när jag tänker efter finns det inte en enda plats i världen jag skulle orka vara på idag. Antingen skulle jag helt enkelt bara inte finnas till idag (då talar jag inte självmord, haha, utan att man bara inte ÄR en dag...) eller så skulle jag kunna tänka mig en dagstur till månen, och då är jag seriös.

Och det värsta är att jag inte riktigt är helt säker på varför jag känner mig så här. Det finns en grej, men den har jag ändå kommit över så det är inte den. Sen finns det en annan grej, men det är egentligen inte något att oroa sig för. Hm. Jag får fundera och älta vidare idag och se om jag kommer fram till något... Annars skulle jag gärna beställa den där resan till månen iallafall.

Här får ni ett smakprov på min sinnesstämning idag:

Inga kommentarer: