fredag 15 maj 2009

Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta!




Idag har varit en lugn dag då jag endast ägnat mig åt att njuta av livet! Började dagen med en hallonsmoothie ute i den varma solen, Irre kom och stekte en stund, sen åkte vi till J&P:s (en av Närpes två barer...) uteservering på en öl (min första uteserveringsöl i år!) och nu väntar jag på storstadsbesök av fröken Cecilia Lind och så ska vi ta ett dopp i poolen lite senare ikväll! Ska bli en skön helg det här och imorgon blir det troligen att åka en sväng till Åminne (jag veeeet, men för feelisens skull!) och inviga sommaren! Känns som att det där med att festa på dansplatser som Fagerö och Åminne fortfarande är en viktig del av sommaren som man bara måste åka på! Nepp, nu ska jag sätta på kaffe åt Cecilia som kommer när som helst!
Ha det gött mina vänner!
Min första kväll i Norge ifjol spenderades på en uteservering i vackra Bergen! Oj, så liten och barnslig man såg ut... I helgen firar förresten norskarna 17:de Maj (deras självständighetsdag), och de firar det mer än vad de firar nyår! Jag vill också vara där!!!

Inga kommentarer: