tisdag 26 maj 2009

Biljetten är bokad och betald!!!

...och mitt och Cecilias sista-minuten-resmål blev: MAGALUF!!!!! ..."flyger du och jag! Ja, till Magaluf, bara du och jag..!" *fortsätter sjunga på The Peaches låt*
JIPPII!!! Så glad och excited jag är nuuuu!!! Och extra kul är det för att man alltid hört en maaassa om Magaluf via alla sånger/hemsidor/svenskar o.s.v. men jag känner ingen som har varit där, därför ska det bli sååå kul att åka dit och "upptäcka" det neonglittrande havet som en hemsida beskriver Magaluf som!!! :D TJUHUU VAD JAG ÄR GLAD!!!

"Under juni, juli och augusti däremot byts resenärarena ut och blir till festprissar som festar hela kvällen, natten och ända in på morgonen. Under dessa månader förvandlas Palma Nova och Magaluf till ett enda neonglittrande hav, med diskodunk överallt och partysugna ungdomar från hela Europa. Kvällarna kretsas kring fest, man tar en tur in på en nattklubb, går ut igen, träffar möjligtvis en semesterromans och festar tills det är dags att gå och lägga sig på stranden för att sova ut och göra sig redo för samma procedur nästa kväll."













På fredag åker vi!!!

1 kommentar:

Iréne sa...

Oj va rooooolit e låter, å framförallt skönt!! :D