onsdag 20 maj 2009

100% singel

Sitter och dricker morgonkaffe och förbereder mig för dagens slavgöra: fönstertvättning! (Lotten hamnade ju förstås på OJ? Va? på MIG? Just det ja. Det var ju en överraskning...) Skulle hellre varit utomhus och solat i det här härliga vädret! Perfekt väder för ikväll iallafall. Efter att jag tvättat fönstren klart så får jag stressa iväg till Vasa för att sen joina kubbkastargänget nere på Hoviska och dricka lite rosévin och spela kubb! Jag älskar spelet kubb! Och efter det blir det förmodligen Fontana (möjligtvis Ollis, beror på gänget man e med...). Om någon missat så är det ju Kristi himmelfärdsdag imorgon, vilket betyder att alla är lediga då (och förhoppningsvis ut idag)!
Eftersom förra helgen blev relativt lugn så är det kul att åka ut en onsdag för ovanlighetens skull! Hoppas bara på många roliga, intressanta och trevliga festprissar ut ikväll! Till på köpet jag som verkligen är 100% singel nu för tillfället! För en tid sen hade jag en typ som körde berg- och dalbana i huvudet, men nu e han verkligen borta! Förstår inte hur det har gått till, brukar verkligen ha svårt att glömma någon bara sådär om jag inte får någon ny att tänka på, men bortglömd är han nu faktiskt. (Ni vet, när ni slutat besöka hans facebook-sida 10 ggr/dag, DÅ är han verkligen bortglömd!) Undrar hur länge jag kommer att gå runt utan att vara ens det lilla förtjust i någon! Jag som är så entusiastisk av mig klarar ju inte av att gå runt och "bara va" för en längre tid. Haha, måste alltid ha någonting på g och någon intressant att drömma om, oansett (nej, nu sa jag det igen! Haha, för de som inte vet så säger man UANsett i norge och därför går jag an med OANsett hela tiden, fast det ju heter OAVsett på svenska.) om man får dem eller inte! Bara för att ha något att tänka på och drömma om typ! Nåja, hittar högst troligen ett nytt offer vilken dag som helst! ;)

Nej, nu måste jag sätta igång med fönstertvättningen så jag kommer mig iväg till Vasa någon gång! Ha en bra dag allihopa!

Hittade förresten en gammal klassiker på youtube idag, enjoy!


Inga kommentarer: