tisdag 19 maj 2009

Thanks mami!

Igår kom alltså mamma och pappa hem från Nice. Snäll som mamma är (och i tillägg har öga för vad som är ser bra ut i klädväg) så hade hon köpt några klänningar, toppar och ett par flip-flops och sandaler till mig. Och allt passade! Otroligt... Thanks mami!

Här tänkte jag visa ett smakprov på vad hon köpt, en superfin sommarklänning som jag känner kommer bli en stor favorit i sommar! Älskar färgerna och färgkombinationerna som klänningen har! Sandalerna hade hon också köpt, jättesöta!

My mom's got a great taste in clothes, doesn't she?


Sen kan jag ju passa på att ge lite rykande färska inside-modetipsdirekt från Frankrike till er mina kära bloggläsare! ;)

  • - Rosetter överallt! I hår (på diadem o dylikt), på väskor, kläder och skor o.s.v!

  • - Klänningar och slappa långa "strandkjolar"

  • - Stora "dingel-dång" örhängen

3 kommentarer:

Sara Backlund sa...

supersnyggt :) din mamma kan no hon! jättevackra pastellfärger!

Lina Teir sa...

Hej, nu ha ja hitta hit - hurra. MEN: He häitär it "i tillägg" åp svensk, he häitär "dessutom". Bare så et väit. ;)

Mvh En aron norsk

Jennifer Adriana Ivars sa...

Haha NÄÄ je e sant?! :D Å ja som säjr "i tillägg" häjla tidin! sakurin! :P Måst buri tänk åp he nu å!