tisdag 12 maj 2009

Världen som stannade av.



Denna morgon har jag besökt den gamla kära communityn Lunarstorm! Kom på att jag skulle gå in och kolla på min gamla sida och läsa en massa pinsamma dagboksinlägg och bilder, MEN jag kom inte in! :( Jag trodde jag hette night_princess (haha, jag vet!), men när jag försökte med det och 20 olika lösenord och 4 olika mailadresser så gav jag upp. Jag gjorde ett nytt konto för att försöka hitta mig via andra kompisar, men jag hittar inte mig någonstans!! Har ett svaaagt minne av att jag möjligen kanske bytte namn till nåt i stil med Wh4t3v3r (ännu mer HAHA) men inte hittar jag nåt på det namnet heller! Och jag kan inte fatta om jag skulle ha raderat kontot (för det raderas väl inte av sig själv heller?) för jag har alltid tänkt (nu på senare år iallafall) att jag ska nån dag printa ut alla gamla pinsamma dagboksinlägg. Men nu vet jag inte alls vart mitt lunar-konto gått upp i rök! :/ Jag är faktiskt jätteupprörd över det här! Skulle varit så underhållande att läsa de gamla dagboksinläggen! Eller har jag kanske redan printat ut dem och raderat kontot då? Buhuuu, jag minns inte alls!! :'(
Är det någon som vet nåt/minns nån händelse angående mitt konto på Lunarstorm? Tacksam för svar.
Men annars e det lite "creepy" att vara in på Lunarstorm nuförtiden, alla slutade bara använda Lunar på en gång, helt oväntat och plötsligt, så allt har liksom bara stannat kvar i dåtiden. Såg t.ex. att mitt ex Sebastian hade fortfarande "Jen! <3" som status (vi gjorde slut för mer än ett år sen...) och liknande statusar/bilder/krypin/dagboksinlägg. Alla bara slutade "hänga" på Lunar så allt lämnade som det var och så är det fortfarande om man inte raderat sitt konto förstås. Men ojoj, man minns nog alla roliga minnen från Lunar-tiden. Alla "snyggsvenskar" man höll på och skrev med och hur man funderade och undrade vilka alla "Crazy_evil_bitch" och "BloMstJärNaN" var som inte hade nån profil o.s.v. Haha, vilka minnen!
Här till sist kommer det en ganska rolig "dokumentär" om Lunar och Lunar-språket, enjoy!
PuZZZ & KjaaAAAm!


3 kommentarer:

Iréne sa...

Va, nää va synd att e ha försvånni! :( Men hör kan e bäre ha gjort he? Kanske du gått mail åt crew där å fråg! :D

// Pizzmyron (hahahahaha) :D

Jennifer Adriana Ivars sa...

Jaa, ja väjt!! :/ Ju mäjr ja tänker på e så ju mäjr buri ja fundär om ja faktiskt ha radera a!! :( Fö egentligen har ja e minne åv att ja sku siti å printa ut täjde inläggen.. Men kvann täjj jie nutå je frågan.. Fö ja tror no itt man annors bare fösvinner såde.. :S Men jo, ja ha maila lunar å fråga om di på nae sätt kan sii va "sista händelsen" va..! :P
//night_princess (tett namn ha ja allti tyckt va coolt! ;P Medan mett e såde nördtöntit, hahah :D

Anonym sa...

jo ja tror e försvinner om man int e inlogga på en lång tid!