onsdag 13 maj 2009

Look at the stars.

"Hej,

konton äldre än 6 månader tas bort automatiskt och går ej att återskapa. Tyvärr kan vi därför inte hjälpa dig vidare med detta. Hoppas att du återigen skall trivas på Lunarstorm!

Med vänlig hälsning
Lunarstorm Support"


Äsch, inte alls kul. Men jag pratade med Irre igår och hon hade nåt svagt minne av att jag nog sagt att jag printat ut dagboksinläggen och det har jag också..! Så nånstans ligger dom väl nog.

"Hoppas att du återigen skall trivas på Lunarstorm!" Haha, yeah sure... Vilket jobb alltså, att efter varje fråga insänd svara med "Hoppas du ska trivas på Lunarstorm" eller "Nytta och nöje här på Lunarstorm!" Och svara det ärligt och verkligen mena det alltså! Kanske man skulle söka jobb där i sommar, haha...! Skulle vara ganska underhållande att prata med fjortisar dagarna i ända! Annars angående mig och jobb har jag ju inte fått napp ännu, men jag har ju inte hittat/sökt till så jäääättemånga ställen än heller. Eftersom jag fortfarande har relativt mycket pengar kvar från Norge och jag just nu bor hemma hos familjen största delen av min tid här så klarar jag mig iallafall från att ta ett tråkigt, onödigt och helt ointressant jobb. Så jag väntar en stund till iallafall och ser om man får napp på nåt lite intressantare jobb än de som dykt upp hittills. Annars så tänkte jag att jag kunde jobba som sekreterare åt pappa i sommar, han har mycket som måste bli gjort som jag skulle kunna hjälpa till med och jag tänker nu inte vara arbetslös hela sommaren heller.

Nu ska jag dricka en hallonsmoothie och gå ut och sola en stund, hörde att det kan bli mulet/regn under eftermiddagen så bäst att passa på! Sen ska jag åka och handla mat, tvätta lite kläder och sen åka iväg till Vasa. Ska träffa Cessi där och så ska vi planera en sista minuten-resa som högst troligen blir av mot slutet av månaden. Eller planera en sista minuten kan man väl inte så lätt, men vi ska fundera över lite vart vi kan tänka oss att åka iväg! Ska bli så skönt! Efter det ska vi vara lite sportiga och se VPS - Jaro matchen. På tal om sport, eller hehe, sport och sport men Eurovision Song Contest semifinalen som var igår! ;) Av de bidrag jag hört så håller Länkjag på Norge, Island, Danmark, Turkiet, Malta, Finland, Sverige och Schweiz (som inte kom till final) var också bra! Och T.a.t.U som dom hade i programmets pausunderhållning var ju super! Minns hur mycket jag älskade dem när de var som populärast! Och jag gillar dem fortfarande! ;)

Kommer tillbaks till Närpes först imorgon och sen e jag barnvakt resten av veckan. Tjuhuu!

Sen fick jag syn på söta "animations-musikvideor" i Meris blogg i morse så jag måste härma lite och lägga ut ett sånt jag också bara för att de var sååå söta! ;)



"Look at the stars
Look how they shine for you
and everything you do."

Inga kommentarer: