onsdag 23 september 2009

När jag en blir två


Lalalaa, går trallande runt i lägenheten och gör i ordning för ikväll då min bästaste, käraste, älskade Merituuli kommer hit och flyttar in med mig! Det är först idag jag verkligen fattat att min alldeles egna lilla söta Havsvind och jag ska bo tillsammans, vakna upp och äta frukost tillsammans, gå ut och festa tillsammans, städa tillsammans, handla mat tillsammans, säga godnatt till varann före vi somnar och bara sitta och mysa med ett glas vin och diskutera livets alla under från och med nu!

Det bästa med Meri är att hon är genomsnäll, otroligt omtänksam, ärlig och är alltid där för mig. Hon och jag kommer väldigt bra överens eftersom jag också är väldigt ärlig, så är det något man funderar på så säger man det rätt ut istället för att gå runt och tjura. Vi beter oss nästan som systrar kan man säga. Vi känner till varandras bra och mindre bra sidor, och det är precis vid den tidpunkten du känner till båda dom sidorna, och fortfarande tycker om varann, det är det som kallas äkta vänskap! Dessutom tycker vi ofta om samma musik, vill gå till samma nattklubb och båda vill ut för att dansa, tycker om samma maaaat, och ja, ni fattar... Och det ska kännas väldigt skönt och tryggt att ha någon att gå hand i hand med i vått och torrt här i stora Stockholm också. Vi kommer att ha så himla kul!!! Can't wait!



Hahaha, den bjuder jag på!

You and me 4-ever!

1 kommentar:

meri sa...

världens finaste inlägg av världens finaste jennifer<3
Älskar dej sötnöt!