torsdag 17 september 2009

You made my day!

Tusen tack min älskade vän Josefin! You made my day! Någon hade som tur var fattat min (väldigt tydliga) vink om det där med vykort. Idag trillade ett sött vykort in genom postluckan och jag blev sååå glad! Jag har läst det ca. 10 gånger nu och har lika stort leende på läpparna varje gång! Det är så himla kul med vykort tycker jag! Personligt och kärleksfullt!


Så kom igen nu alla mina kära vänner, låt flera fina vykort trilla in och göra mig glad! Dessutom får erat vykort en hedersplats på mitt kylskåp! Ett säkert drag för att ni inte ska bli bortglömda... Haha, skojar bara :)

Om någon känner för att skicka en liten hälsning per post, fråga gärna efter adress! ;)

6 kommentarer:

Josefin sa...

Nåmen gummmaaan! :) Va glad ja blir!! <3

M sa...

näää ush va ja blir sur :( ja som sku va först :D:D hahah! Nåjaaaa.... :D

Jennifer Adriana Ivars sa...

Haha Meri, isåfall e du no naleeeet baket :D Mamm ha räjj hienda sjekka 2 st å nu Josefin 1 :D

m sa...

men ja skicka faktist ett iväg för
2 dagar sedan men kanske e har försvunni me posten då :(

Jennifer Adriana Ivars sa...

Hmm... he bruk no kom ganska snabbt! Typ inom 2-3 dagar... Kanske e kommer än idag elå imåron får vi hoppas! :)

merii sa...

jaaah nå om int annat så kommer ju jag in person å ger dig en kram nästa vecka ;) haha! Ha en super helj me besökaren från finland :D kram!