onsdag 16 september 2009

Skrattattack

Jag måste ha förlängt livet med minst ett halvår idag av vad jag har skrattat. Internet kan verkligen bjuda en på många skratt!

Idag har jag skrattat åt:

1.Knappen & Hakims Wake Up Calls på NRJ där dom busringer till olika människor. Bara lyssna på t.ex. "Janet är kåt på polisen", "Martin har fått in 2000 kr på sitt konto från en galen finne", "Cecilia har glömt sin dildo på ett hotell" eller "Mange får inte spela golf p.g.a. dåliga bilder på facebook". Haha, jag skrattar så jag döööör! Så himla kul när folk gör bort sig! Just därför ska jag just titta på Idol också, hehe.

2. Calle Schulmans blogg. Så himla sjuk och speciell person men hans humor är ändå helt i min smak!

3. Det här videoklippet. Haha, vilka ansiktsuttryck säger jag bara! Och då måste de bara vänta 15 minuter typ. Barn och djur tycker jag är överlägset roligast när de handlar om att vara rolig på film! ;)


Ha en rolig onsdagkväll alla!

Inga kommentarer: