torsdag 16 april 2009

Födelsedagsfirande och årets blivande sommarplåga!

Igår var det min käre fars 46:e födelsedag och vi firade med ett litet birthdayparty, och jag stod för bakandet av en supermumsig hallontårta! Laddar upp några bilder här så ni får se hur fin den blev! (Kanske det bor en liten pysslande kock inne i mig trots allt..!)




Mm, hallon är så gott!













Visst härlig tårta? (Och supergod var den också!)


















Vårigt fräscha tulpaner

















Morfar & mamma




Födelsedags"barnet" & mamma





Idag är jag i Vasa för att få lite miljöombyte, var nyss på stan med Iréne som smakråd, och hon köpte en jättefin ljusbrun läderjacka och ett par matchande solisar! Själv föll jag också för ett par solbrillor, så här såg dom ut...




MEN! Nu har det förstås börjar snöa som bara den!! Jäkla så kallade "vår"... Argh.








Nu ska jag snart träffa Meri, och senare ikväll Cessi :) Fullbokad dag med mina bästa väninnor, kul :)



Här är förresten årets blivande sommarplåga om ni inte har hört den! ;) Promoe - Svennebanan, sjukt rolig text och jag diggar refrängens sköna beat! ;)

2 kommentarer:

Mrs. Seth :D sa...

Very najs brills ;)
Tack för ikväll gumman e va skitmysigt...som alltid ;D <3

I love Seth 2 ;) sa...

Heheh, thanks honey! Å jaa, jag å hadd e jättemysit igår! Puss på dej!