måndag 16 november 2009

Äntligen måndag!

Tudeluuu! Ikväll är jag extra pirrig (sorry, inte kär) och uppspelad! Det är tack vare en sak som händer imorgon och som jag tänker berätta åt er först imorgon kväll, ifall det inte skulle bli av. Hursomhelst är det en jätterolig och spännande sak!! ;) Börjar redan bli nervös, hihi!

Helgen var såklart lika rolig som alla andra helgar här i El Stocholmo. Inflyttningsfesten var super och Anna & Mikki hade en jättefin lägenhet! Träffade också massa nya trevliga människor vilket ju alltid kul. Kvällen fortsatte med ett besök på Göta källare där vi flummade runt och dansade tills de stängde.
Söndagen var inte fullt lika trevlig, men jag & M såg en jättebra film, The bucket list. Ska skriva om den en annan dag för den var verkligen en film som gav en sjukt mycket med livslust!

Sitter och äter - juste ja, pasta carbonara! Det må vara enformigt men så länge jag tycker det är kul att laga det och fortfarande vill äta det så gör jag det! Men sanningen är faktiskt den att jag nu börjar känna att det inte riiiktigt är lika gott som för typ 20 portioner sedan... Måste väl variera mig lite - typ avancera till pasta bolognese.

Nepp, nu måste jag gå i duschen och lägga mig eftersom det blir väckning före tuppen imorgon!
Wish me luck...

2 kommentarer:

Lina Teir sa...

Här kommer mitt bästa pastarecept:

Släpa med en massa pikkusisko- och mustapekkaost från Finland. Blanda en halv ost med lettrömme (eller nåt liknande som finns i Schweden) och broccoli, champinjoner och bacon (eller medwurst).

En hit.

Jennifer Adriana Ivars sa...

Låter gott! Synd bara att de inte har osten här... Får väl vänta med att prova det tills efter jul då... :)