måndag 13 juli 2009

25 bett

Jag har nog aldrig i mitt liv haft så många myggbett på samma ställe som jag har nu.
25 fucking myggbett på baksidan av mina lår!!! Jag fattar inte hur många myggor det måste ha varit som tydligen hittade världens guldgruva natten till lördagen, och varför de alltid väljer just mig som offer?! Jag som reagerar så kraftigt och bettet blir helt rött och typ 1,5 cm brett. Och det värsta är att jag egentligen visste om när "olyckan" skedde, vi satt på en trottoar i Kstad och väntade på taxin, och jag kände nog att något stack till på baksidan av mina lår, men trodde bara att de var några grässtrån som pickade till. Men tanken på att en armé av myggor höll på att suga ut all blod som fanns i mina ben fattade jag ju inte!! Ååååh, jag dööööööööör!!! *kliar kliar kliar*

3 kommentarer:

Meri sa...

aj aj aj!!!!! Ush jag kan föreställa mig hur det kliar!! h. en som också älskas av dessa jävla myggor!

Cessi sa...

Tjenis Jennifer!
Märkt ida att du har blogg, najs ;)
vitsi va konstit..just tide i kstad då ja vänta på taxi så fick ja typ 20-25 myggbett å:o å di klia som fan å blev jättestor..aldri reagera såde förr.. he va nå me dide kstadmyggor ;D

Jennifer Adriana Ivars sa...

Hehe jasså, kul att du hitta hit! ;) Å joo, di måst no va na rektiga specialmyggor täjde i Kstad tå! :P SKumt :P