lördag 25 juli 2009

Jakobs dagar


Jag har precis lockat håret, sminkat mig, packat väskan och gjort mig klar för avfärd till Jakobstad! Har aldrig varit på "Jeppisdagan" förut, so it's my first time! Verkar som det är massa folk på väg dit så jag har känslan av att det här blir en toppenkväll

Gårdagen var också otroligt rolig! Först var jag och Meri på världens tjejsnack-middag till Rosso och pratade (säkert så högt att hela restaurangen hörde...) om hur dumma män kan vara ibland och hur fel raggningsteknik de kör med på krogen (blogginlägg om det kommer snart!). Sen kom Micke och vi satt hos mig en stund och diskuterade vidare på Men VS. Women-ämnet. Efter det blev det Sky, där det inte var så speciellt mycket folk, men de som var där var trevliga! Där dansade vi hela natten och sen när krogen stängde drog vi igång ett litet efterfest med bl.a. sanning och konsekvens-leken. Skitkul igår, lite mer pinsamt idag...

Nepp, nu ska jag vänta på att Cecilia & Jesper ska komma efter mig och sen är det next stop: Jakobstad!

Ha en kul lördag allihopa! Kanske vi ses i Jeppis! :)

Inga kommentarer: