fredag 17 juli 2009

Wanna be my poolman?

Efter att jag har rengjort och städat poolen, tappat upp ett stoooort glas med iskallt vatten och is i, flyttat ut bergsprängaren och kopplat den till datorn så ligger jag och lapar sol vid poolen till tonerna av Sébastien Tellier. Skööööönt. Det är så här livet alltid ska vara! Hittade en hel hög med nya låtar igår som alla var helt sjukligt bra!
För ovanlighetens skull (ja, just nu är jag in i någon skumt lycklig period och jag bara väntar på den stora motgången som alltid kommer hur man än bär sig åt...) var jag på lite sämre humör än vanligt en stund igår kväll, men det gick över när jag tog med mig Julienne ut och köra med bilen och lyssnade på skön musik och hon sprang några varv på en rypsåker, haha. Och nu e mitt humör på topp igen, och inget eller ingen ska få förstöra det! Så det så. :)

Men nu ska jag till farmor på köttsoppa, mums! Hörs sen! 

Inga kommentarer: