söndag 26 juli 2009

UH AH!

Ni vet vilken låt jag menar om jag sjunger "Heeeeey, hey baby, UH AH! I wanna knoooow if you'll be my girl!"? Just den irriterande låten har jag hört cirkus 163 gånger denna helg. Dock inte frivilligt, utan de spelar musik dygnet runt nere på torget där det fortfarande hålls volleybolltävlingar. Och de har tydligen bara en skiva som snurrar på och låten som såklart fastnar på hjärnan är just den där låten. Skoj. 


Mitt första besök på "Jeppisdagan" igår får resultatet helt ok
Motivering:
+ Bra musik på Melody
+ Många nya ansikten
+ Träffade några gamla kära bekanta som jag inte sett på lääänge
+ Vårrullar för 1€/st!

- För mycket folk inne på Melody
- Tydligen ingen luftkonditionering överhuvudtaget inne på Melody
- Dåligt väder


Nää, nu kommer låten igen! Tror bestämt att jag måste leta upp mina hörlurar och lyssna på den här sköna låten istället! Perfekt söndags-chill-låt åt ett trött och bankande huvud...

Inga kommentarer: