måndag 6 juli 2009

Slö måndag

Idag har varit en ganska så trött, men skön måndag! Steg upp ganska sent för jag var fortfarande 50% död från helgens upptåg. Efterfest till kl. 9 på morgonen sätter tydligen sina spår... (laddar upp bilder från årets tomatkarneval en annan dag...) Hursomhelst var jag på en trevlig och givande (som alltid...) pratstund med Lina til Café Albert runt tre-tiden, efter det var jag hemma en stund och åkte sen ut och cruisade med Iréne på kvällen. Vi var bl.a. ut och körde till Kristinestad ett varv och det blir högst troligen att åka dit i helgen också, de har ju "marknadsdansin" där! ;)

Men nä, nu somnar jag snart, so I'd better go to bed. Gonatt!

Förresten... Här kommer mitt enda hedrande av Michael Jackson, personligen jag är jävligt trött på att alla radiokanaler spelar varannan låt av honom och jag orkar inte vara så besatt av honom som så många andra...
Nåja, here it goes!

Mitchell Brothers - Michael Jackson

Inga kommentarer: