fredag 3 juli 2009

Sol för hela slanten!

Nästan hela den här veckan har jag firat mig själv (för att jag kom in på Balettakademien, om någon missat det...) med sol på Sandö beach och odiskret spanande på hunkar, cruising med Cessis bil utan tak åt supermusik och på kvällen haft mysiga och roliga stunder på Strampen! Blir väldigt lite bloggande när jag är i Vasa har jag kommit fram till, det har varit en sån vecka när man inte varit ensam hemma längre än 10 minuter förutom när man har sovit. Och inte lär det väl bli det nu i helgen heller när det är årets största happening i Närpes, Tomatkarnevalen! Om du någongång har funderat på att komma till Närpes, gör det NU! Hela stan är vaken dygnet runt och alla som bor i städer runt Närpes kommer dit plus mååånga turister (mina favoriter är dom snygga svenskarna, hihi)! Och buhuu, min Kalle från Skåne skulle ju också komma hit till Tomatkarnevalen, men han fick inte ledigt från jobbet! Buu :(

Men nu ska jag åka hemåt mot Närpes och ladda upp inför Tomatkarnevaaaaalen! :D Vi ses där!

Inga kommentarer: