onsdag 8 juli 2009

The hangover

Inte jag då. Vad trodde ni egentligen..?!  kul blev det inte igår iallafall. Det var ju trots allt tisdag... Nej, jag pratar om filmen The Hangover som jag och Tom (min kära vän Tom, ingen ny date för dom som undrar...) ska se på bio ikväll! Har hört att den är bra så jag ser fram emot att se den!




Igår var en helt ok kväll, jag och Meri var till Ollis en (ganska lång) stund och där var det sjukt med folk! Fattar inte vad det var för speciellt igår, förutom att husbandet Rocketqueen spelade där. Det kändes som en lördag av vad det var fullpackat med folk! Nåja, träffade förstås många bekanta där, vilket för den delen var kul. Har av någon konstig anledning på sista tiden börjat gilla både Ollis och det att va ute och känna 80% av alla som är på samma bar. Känns som att man måste njuta av att va ute och se folk man känner just nu, för i höst lär man ju inte känna varannan person i Stockholm direkt.

Inga kommentarer: