måndag 13 juli 2009

Nummer 100

Det här är tydligen mitt 100:de blogginlägg! Och eftersom jag sett flera som "hedrar" sitt något-jämnt-tal-inlägg ska jag också göra det och hålla ett litet tal, hehe!

"God kväll mina intresserade-bloggläsare, tidsfördrivande-bloggläsare och enbart-snokande-bloggläsare. Skumt hur fort det har gått, 100 inlägg. Känns som jag har skrivit typ 20 inlägg max. Minns knappt allt jag har skrivit om heller så ni får ursäkta mig om jag någongång upprepar nåt... Iallafall kan jag ju berätta varför jag startade min blogg från första början. Allt började med att jag skulle börja blogga när jag flyttade till Norge förra året, så att familjen och mina kompisar kunde hålla sig uppdaterade om mitt liv där. Men det gick inte så värst bra utan det blev väl typ 10 inlägg och sen kom jag helt av mig med bloggandet, glömde bort den och hade inte tid att blogga heller för den delen. Men nu ser jag bloggandet som en kul grej, ibland skriver jag helt enkelt om vad jag har gjort/ska göra, ibland om några tankar jag har i mitt huvud för stunden och ibland något låttips/annan typ av youtube-klipp jag tycker är värt att ses. Så nuförtiden skriver jag ganska ofta, då jag har tid och lust! Dessutom tycker jag att det är bra att man håller "skrivandet" uppe, när man inte blir tvungen att skriva uppsatser och dylikt numera. Så hoppas jag orkar blogga lika aktivt framöver nu också som jag gjort på sista tiden!"

Speciellt med just min blogg!
- Ärlig
- Ofta ironisk
- Humoristisk

Haha, men nu får det räcka med det här töntiga seriösa! :P Mitt nästa seriösa blogg-tal får väl bli först vid det 1000:de inlägget...

Men ok, grattis och tack bloggen för alla inlägg du "bevarar" (haha) och tack alla läsare, jag hoppas att ni gillar min blogg (oavsett om ni verkligen är intresserade eller bara snokar)! :)

Inga kommentarer: