tisdag 28 juli 2009

Sensation rules the Nation!



De 9 lyckligaste timmarna i mitt liv hittills var nog på Sensation White i Düsseldorf, förra nyåret. För den som inte visste så kan jag berätta att sensation betyder uppseendeväckande händelse, vilket är något som Sensation White verkligen är! Jag tvekar inte en sekund att säga att det är det lyckligaste jag kommer att vara i mitt liv före den dagen jag får mitt eget barn. I seriöst 9 timmar dansade (jag menar det, dansade. Alla nio timmar.) man runt i total extas med ett stort smile på läpparna (OBS! Jag och Cecilia utan droger och knappt någon alkohol, de övriga iklädda solglasögon är jag inte fullt lika säker på...) åt grym musik och fantastisk underhållning med 30 000 andra helt vitklädda människor i arenan! Helt obeskrivligt mäktigt att stå i den där stora hallen med massa blinkande lampor och lasershower och alla vitklädda människor lyser upp hela arenan av allt UV-ljus. Man känner en sån kraftig sammanhållning och gemenskap med alla människor som e där till 110% taggade och alla gillar musiken och dansar non-stop en hel natt! Och fast man inte är världens största fan av housemusik så är det själva upplevelsen som alla någongång borde uppleva i livet! Så om du får chansen (Sensation White kommer förresten till Köpenhamn, Danmark den 31 oktober), ta den! Det kommer att vara ett minne för livet! Sensation White kan inte beskrivas, det måste upplevas!

Bilder från nyåret

Haha, snacka om extas!

Såhär stort smile hade man hela kvällen/natten!

Dansa, dansa, dansa...

Grym lasershow!

30 000 vitklädda människor, can u imagine?

Ett ord. MÄKTIGT.

Coola killar!

Vi träffade en svensk bland alla tyskar!

Happy New Year!!!

Några tyskar som det visade sig att vi blev väldigt bra bekanta med efter Sensation!

Cessi bland alla tyskar!

Laddad till 1000!

Happy face!

På väg till Sensation!

Gänget från Vasa vi åkte tillsammans med!

Inga kommentarer: