måndag 5 oktober 2009

B-kändis spotting!

Jag och Meri kom precis hem från kvällens shoppingtur på vår ICA-butik runt hörnet, och där handlar tydligen Kjell Eriksson som bl.a. är redaktör för Vakna med The Voice och som vann "Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show" också! Ganska coolt att han ju måste bo här i vårt neighborhood! Inte för att han är sååå känd, men iallafall..! Och Meri bara skrattar åt min "hysteriska kändisbesatthet", haha...
Dessutom har jag inte nämnt att jag sett diverse B-kändisar som Peter Siepen och Rebecca Simonsson på stan och för nån vecka sedan satt jag bredvid Durna (som man såg ganska mycket av i årets Idol) på tunnelbanan! Cooooolt asså! Haha, eller så inte... Men lite kul är det alltid!

Världen (eller Sthlm rättare sagt...) är faktiskt ganska liten!

Inga kommentarer: