onsdag 28 oktober 2009

Varför göra saker imorgon då du kan göra dem idag!

Gårdagens Ollistisdag var helt otrolig rolig! När man inte har varit där på ett tag så är det hur kul som helst att komma tillbaks och dansa urspårat till låtar av Bryan Adams, Aqua, Tomas Rusiak, Magnus Uggla och endast prata med folk du känner, är släkt med, har strulat med, gått i högstadiet med eller är din kompis' brors ex' systers kusins bekant. 


Jag har fortfarande fullbokat schema och jobbar på projektet hinna-träffa-alla-kompisar-medan-jag-är-hemma-projektet. Det är absolut inte det att jag ödlsar tid på att träffa människor jag egentligen inte vill träffa (för det gör jag verkligen inte, trust me), men eftersom man är så nära med dom man väl träffar kan man ju inte bara se dom i fem minuter eftersom man har så mycket att prata om! Det var som när jag var och åt lunch med Iréne igår så hann vi prata i en timme före hon måste åka iväg och då kom vi fram till att vi bara hade hunnit svara på fråga 1 (Nåmen berätta, hur är det nu då?) och var så långt ifrån färdiga man kan bli! Härligt med de vänner man märker hur nära man är med varandra, fast man inte setts på ett tag, och börjar prata detaljer direkt och skippar allt det där bra-väder-har-vi-ju-iallafall-snacket. Efter jag hade lunchat med Irrefirre så åkte jag till Kaldnäs för att träffa Nathali som är nyinflyttad i ett mysigt hus där på backen! Jättefint hade hon och sambon det där. Dessutom hade de fått tillökning i familjen i fredags! En liten, mjuk, söt, härlig, busig, fluffig bernersennen hundbebis på sju veckor! Den var som en liten björn och jag övervägde starkt att kidnappa hem den med mig! Jag som är så hundsjuk nu för tillfället... 


Så här söt var Sasha!












Mamma, jag vill också ha en hund!!!


Festen (läs: livet) fortsätter! Ikväll blir det Rock the disco på SKY! Jag var där förra onsdagen också och det var verkligen ett super event så därför får det bli en repris av det denna vecka tänkte jag. Bästa musiken, trevliga människor och goda drinkar! ;) 
See you there partypeople! 


Inga kommentarer: