söndag 11 oktober 2009

Kulturell söndag


I'm still alive efter helgens galna upptåg (bilder och berättelser kommer ikväll eller imorgon) och ska snart åka iväg till dansmuséet och träffa Cissi, en tjej på min klass, och se på en modern dansföreställning med Virpi Pahkinen (tydligen är det jättemånga från Finland som är väldigt kända inom dansvärlden och alla svenskar avgudar, tro det eller ej). Hon verkar ju minst sagt speciell utifrån bilderna jag sett på henne men Cissi sa hon var bra så jag får väl tro på det då.

Senare idag ska jag försöka hinna på "Sveriges största alternativmässa för kropp och själ" som den heter... Massa coola saker som drömtydning, astrologi, hypnosterapi, ansiktstydning, aurafotografering och annat i den stilen! Jag älskar ju allt som har med "övernaturliga" saker att göra, eller man kan väl inte kalla det övernaturligt men såna där häftiga saker helt enkelt!! ;) Så den där mässan är som gjord för mig! Synd bara att jag glömde bort den igår (fast jag låg ju som död till kl. sex på kvällen så jag skulle väl inte orkat iallafall) annars kunde man åkt dit igår också. Dessutom har de massa föreläsningar om allt möjligt från "Tankens kraft" till "Din personliga inre färg" så det skulle vara kul om man hinner på någon föreläsning också!

Nu ska jag göra mig i ordning för dansföreställningen, uppdaterar er om helgen senare! Puss!

Inga kommentarer: