tisdag 13 oktober 2009

There's only butterflies!

Tjohooo! Jag hade nästan glömt bort hur det känns att ha fjärilar i magen och t.o.m. börjat tro att jag var för gammal för att känna det längre men icke! Kul att gå runt med känslan att inget i världen kan stoppa en!
Ni minns den där killen jag berättade om som jag började prata med på Arlanda express och bytte telefonnummer med? Jag var på "dejt" med honom igår!! Haha, fattar fortfarande inte riktigt att det är sant (rättare sagt att jag är sann... det är ju trots allt jag som var lite galen från första början i det här fallet. Jag måste citera min goda vän Lina; Jag är otrolig men sann!). Jag var ju förstås skitnervös och sprang runt, hoppade och ropade i lägenheten före vi skulle träffas på en bar här i närheten, så Meri fick börja säga åt mig att lugna ner mig så att jag inte skulle prata i 120 km i timmen som ju jag är proffs på de gånger jag är excited. Man kan ju nästan kalla det en blinddate eftersom jag bara träffat honom så kort stund som 15 minuter för tre veckor sen. Hursomhelst gick allt jättebra och han var supertrevlig! Inte för att jag är kär eller så (ok, klart det var liiite spännande...;)), men jag ser det helt enkelt som en himla kul grej och är fortfarande superstolt över att jag tar initiativet att lära känna människor som sen är så pass seriöst att man träffar dom på nytt!

Jaa, tänk vad ett 15-minuters möte på Arlanda express kan leda till...



"The sun is on my side, takes me for a ride.
I smile up to the sky, I know I'll be alright."

2 kommentarer:

Sara Backlund sa...

Najs! :) måst säg att ja beundrar dej som faktiskt vågar ta vara på sånadär tillfällen! får ju också hoppas på en ny träff nudå ;)

Lina Teir sa...

Ge mig ett J - J!
Ge mig ett E - E!
Ge mig ett N - N!
Ge mig ett N - N!
Ge mig ett I - I!
Ge mig ett F - F!
Ge mig ett E - E!
Ge mig ett R - R!

Vad blir det?
- Jennifer!

Jag hör inte!?
- Jennifeeeer!

Vem är bäst?
- JENNIFEEEEEEEEER!