måndag 12 oktober 2009

The weekend...

...i bilder!

Fredag kväll började med mig, Meri och ett litet förfest hemma hos oss...

...sen var vi på väg till White room men några killar stoppade oss och drog med oss till ett ställe som hette East...

...East var ett helt ok ställe att förfesta på, ganska lugnt men mycket folk och inget inträde! Tummen upp!

Sen fortsatte vi kvällen på Magenta, helt klart en nattklubb i min och Meris smak, passlig medelålder och super DJ! Där mötte vi också våra kompisar från någon helg tillbaks!

Charlie & Sebbe gör tummen upp för Magenta!

Efter att Magenta stängde blev det förstås efterfest igen!! (vi måste sluta med den här ovanan...)


Hursomhelst hade vi jätteroligt på efterfestet och alla var pigga (tills klockan började närma sig 8-9...) och glada!

Sebbe och Meri har en liten show!

Victor & jag chillar lite i soffan (och fråga mig inte varför jag har tre kuddar på huvudet...)

Här är gänget på väg hem från Stureplan, haha, what a night säger jag bara!

Inga kommentarer: