lördag 17 oktober 2009

Gratis golvmassage

Ligger och surfar på vår sköna matta i vardagsrummet när jag plötsligt känner hela golvet börjar vibrera. Juste - det är ju våra grannar under oss som tydligen gillar att spela musik på högsta volym. Så högt att vi som bor ovanför hör varenda lilla basslag, så nuförtiden är jag proffs på att gissa-låten-enbart-genom-att-höra-basen-leken! Det sjukaste är att de lyssnar på en salig blandning av olika artister, allt från Tomas Ledin, Enrique Iglesias, Kings of Leon, Timbaland, Gyllene tider till låtar som Infinity och just nu spelas den där låten som går typ "Look into my eyes and I lalalallaaa, would I lie to you baby, would I lie to you...". Vilken klassiker säger jag bara...

Den här veckan har mamma, Julienne och hennes kompis Nettan varit på besök här. Vi har shoppat som aldrig förr och i förrgår var vi på bio och såg filmen Fame! Superduperbra film! Jag blev sjukt inspirerad att bli proffs på att både sjunga, dansa, spela teater och kunna spela instrument! Men samtidigt prestationsångest och arg för att jag inte bara kunde födas som naturbegåvning direkt! Vägen till framgång är inte direkt enkel kan jag säga.

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning för ikväll! Jag och Meri ska först ut och äta och efter det dansar vi väl vidare till någon nattklubb! Fun fun fun :)

Har jag förresten berättat att jag kommer hem på höstlov nästa veckas onsdag och är hemma nästan i två veckor! TJOHOOO!!!

1 kommentar:

Josefin sa...

Då MÅST vi träffas!!!